Aflevering 9: Een wervelwind van avonturen


Wauw alles is zo hectisch de laatste tijd! Vandaar het gebrek aan updates. Ik zal proberen alles kort samen te vatten (voor zover ik dat kan, wie mij kent weet dat ik goed ben in lange verhalen vertellen).

 photo 1_zps099e0bde.jpg
losgaan tijdens the crookes - mooi londen - chillen in londen

De week nadat Paul mij bezocht was vooral een stageweek, behalve de dag dat ik naar The Crookes ging kijken in Liverpool! Het was vrij rustig maar dat houdt mij niet tegen van dansen en springen. Het voorprogramma Laurel Canyons was trouwens nogal mindblowing, ik was een beetje sprakeloos na hun show. En The Crookes waren natuurlijk superleuk en goed, zoals ik gewend ben. Wat nog leuker was, was dat zanger George me nog herkende vanuit Paradiso en we hebben nog fijn praatjes kunnen maken dus gezellige boel daarzo.
En dat weekend was het tijd om naar Londen te gaan! Nelleke en Linda zouden Leanne gaan bezoeken en aangezien Nelleke ook een lief vriendinnetje van mij is was ik ook uitgenodigd. Het was een superfijn weekend met heel veel lachen en gekke dansjes doen en lekker eten (in een restaurant met tafels bovenop tafels, je at gewoon boven iemand anders). Het was zelfs zo leuk dat ik besloot om nog een dagje langer te blijven. Het was heel erg gezellig!

 photo 2_zps9016539d.jpg
kerstige dingen op kantoor - gezellig doen met john lennon buiten the cavern - kerstsokken

De vrijdag daarop was het kerstfeest op stage. Daydream Designs Christmas Do, zoals het genoemd werd. Wat betekent: de hele dag het kantoor versieren, de kerstboom optuigen en veel koekjes en thee drinken met een kersttrui aan. Prima vond ik zo. Rond vijf uur was het tijd om ons om te kleden en op te tutten om uit eten te gaan. Het was allemaal heel erg gezellig, ik had mijn eerste christmascracker ooit, at het lekkerste toetje ooit en heb veel gedanst en gezongen bij het coverbandje dat speelde. Oh en ik overnachtte op kantoor naast de kerstboom. Leuk wakker worden hoor.

Ik moet nu even heel hard nadenken wat ik nog meer allemaal heb gedaan, er is zoveel! Ik heb in Chester nog wat nieuwe mensen ontmoet, zoals een Amerikaans meisje genaamd Isobel. Ze speelde bij Open Mic night in Alexander's bar en ik vond haar zo goed dat ik even een praatje moest maken. Ze nodigde me uit om mee iets te gaan drinken naderhand, dus dat sloeg ik niet af. De week erop ging ik samen met haar en haar huisgenootje naar Alexander's en ontstond er een grote jam waarbij er overal gitaren tevoorschijn werden getoverd en degenen zonder stampten op de vloer of klapten mee (waaronder ik). Veel praatjes gemaakt die avond, en een avond die ik heel bijzonder vond door de goede sfeer. Dit is de Engelse cultuur waar ik voor kwam!

Ook ben ik met Patricia naar Liverpool geweest om heel veel Beatlemania op te snuiven. We zijn allebei fan (daardoor werden we vrienden) en het was daardoor ook enorm gezellig! Zoveel Beatle dingen heb ik nog nooit bij elkaar gezien! Na twee musea, een fijne lunch en een rondje Liverpool zijn we nog langs the Cavern geweest waar we onze namen op de muur schreven en waar oppeens een coverbandje optrad: lekker veel Beatles covers dus! Een goeie afsluiting van een goeie dag.

 photo 3_zps47b151bb.jpg
de kaart van londen hangt al - zoveel liefde voor deze lieve jongens - brievenpost

Ik sla waarschijnlijk heel veel over maar ik skip maar even naar afgelopen weekend. Ik was weer in Londen te vinden om een van mijn allerleukste bandjes te zien: Mozes and the Firstborn! Dat was weer even thuiskomen hoor. Ze speelden erg goed en het was heel leuk samen met Leanne. We maakten nog wat vrienden achteraf die het allemaal heel cool vonden dat we uit dezelfde woonplaats kwamen als de band. De volgende dag was het tijd om naar Camden Town te gaan, aangezien mijn andere favoriete bandje Will and the People een instore deed bij Jekkah. Heel veel knuffels en liefde voor die jongens. Ik moest helaas eerder weg maar na een krap uurtje Will and the People ben ik ook al verzadigd. Ohja, en ik deed ook mijn brieven naar jullie op de post!

Over afgelopen week vertel ik wel in een andere blogpost, want anders wordt deze echt veeeeeeeel te lang. Dus niet getreurd, dit verhaal gaat nog door!

Cheers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten