Aflevering 4: Ik ben een overloper

 photo collage_zps85d264fd.jpg
heerlijke fish&chips - de ALLERLAATSTE stroopwafel - theetijd op kantoor

Ja. Het is zover. Het was eigenlijk een paar weken geleden al zover maar ik vergat het steeds te melden. Ik ben overgelopen. Ik neem langzaam de Britse cultuur over. Het Engelse accent sluipt erin, en Engels spreken gaat als vanzelf (oke, oke, niet altijd), ik at vorig weekend de laatste stroopwafel uit mijn voorraad (PANIEK) en het meest schokkende.. ik drink mijn thee met melk.

Mijn collega's zijn altijd zo lief geweest om voor mij de melk en suiker achterwege te laten, maar uit gewoonte vergaten ze dit nog weleens. Ik doe daar niet moeilijk over ('Just leave it, I'll drink it!') maar nee, het moest en zou opnieuw gedaan worden. Tot ik op een dag erop stond dat ik het wilde proberen. Nou je raadt het al, ik vond het erg lekker en drink het nu liever met (gelukkig sluit de titel van mijn blog hierop aan).
Dit is niet het enige, zo had ik vorige week ook voor het eerst fish and chips sinds ik hier ben, op de wekelijkse Fat Friday op kantoor. HEERLIJK. Ik vind de friet hier sowieso erg lekker, het is erg vet en ongezond maar oohhhhhh zo lekker (maak je geen zorgen mama, ik eet veel groente hoor).
En ja je raadt het al, waar staat de UK nog meer bekend om.. REGEN! Maandag miste ik bijna mijn bus aangezien ik bijna het huis verliet zonder paraplu en die moest gaan halen en wandelde ik dinsdagochtend op een iets rustiger tempo met diezelfde paraplu mijn dagelijkse route naar het busstation. Gelukkig ben ik dit als Nederlandse wel gewend en aangezien regen betekent dat ik ook mijn mooie Rains regenjas aankan vind ik een buitje niet zo erg.

Dit weekend ga ik bandjes kijken en ga ik Sanne, die ook stage loopt, opzoeken in Londen dus bereid je voor op een verhaal van hier tot Tokyo, in de tussentijd zullen jullie het met dit stukje moeten doen.

Cheers!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten